Logisztika élesben - Megoldások valós helyzetekre

Időtartam: 4 hónap
Kezdési időpont: 2025-11-15

Képzés díja: 125 730 Ft

Zárómérések díja: 132 000 Ft
Tankönyvek díja: 22 320 Ft
Teljes képzési díj összesen: 438 000 Ft
99 000Ft + Áfa

Képzés tervezett befejezési
Időpontja:
2026-03-30

Helyszín: ONLINE


Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/000383

Az ütemezésről érdeklődjön képzési referensünknél.
  • 5% egy összegben fizetőknek
  • -10% visszatérő résztvevőknek
  • -10 % GYES/GYED-en lévő kismamáknak
  • Élő online konzultáció (Teams platformon) általánosan heti 1 alkalom
  • e-learning saját időbeosztás szerint.

Kérdésed van?

Molnár Adél
Képzési referens
Oktatási Referens
Titulus, rövid leírás

Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig
8:00 és 16:30 között érhető el.

Ügyfélszolgálat
06 30 445 4490

Szak Téma Kredit Időpont Helyszín Oktató
Dátum Idő
Vállalkozási Számvitel 8 2025.10.06. 08:30–15:00 Győr Nagy László
Adó 8 2025.10.07. 08:30–15:00
Számvitel 8 2025.11.03. 08:30–15:00
Adó 8 2025.11.04. 08:30–15:00
Vállalkozási Számvitel 8 2025.10.13. 08:30–15:00 Tatabánya Kóbor Miklósné
Adó 8 2025.10.14. 08:30–15:00
Vállalkozási Számvitel 8 2025.11.03. 08:30–15:00 Békéscsaba Dr Báthory Ildikó Emőke
Adó 8 2025.11.28. 08:30–15:00
Vállalkozási Számvitel 8 2025.10.08. 08:30–15:00 Baja Spiesz Judit
Adó 8 2025.10.09. 08:30–15:00
Vállalkozási Számvitel 8 2025.10.13. 08:30–15:00 Zalaegerszeg Filtos Szilárd
Adó 8 2025.10.14. 08:30–15:00
Vállalkozási Számvitel 8 2025.09.25. 08:30–15:00 Székesfehérvár Kóbor Miklósné
Adó 8 2025.09.26. 08:30–15:00
Vállalkozási Adó 8 2025.10.21. 08:30–15:30 Nyíregyháza Monok Tamás
Számvitel 8 2025.10.22. 08:30–15:00 Szabó Mária
Vállalkozási Számvitel 8 2025.10.08. 08:30–15:00 Esztergom Kóbor Miklósné
Adó 8 2025.10.09. 08:30–15:00
Szak Téma Kredit Időpont Helyszín Oktató
Dátum Idő
Államháztartási Számvitel 12 2025.11.05. 08:30–15:00 Pécs Horváth Gábor
2025.11.06. 08:30–12:00
Adó 4 2025.11.06. 12:15–15:00
Államháztartási Számvitel 12 2025.10.27. 08:30–15:00 Győr Nagy László
2025.10.28. 08:30–12:00
Adó 4 2025.10.28. 12:15–15:00
Államháztartási Számvitel 12 2025.09.15. 08:30–15:00 Békéscsaba Benkovics Ilona; Dr. Báthory Ildikó Emőke
2025.09.16. 08:30–12:00
Adó 4 2025.09.16. 12:15–15:00
Államháztartási Számvitel 12 2025.11.12. 08:30–15:00 Tatabánya Horváth Gábor
2025.11.13. 08:30–12:00
Adó 4 2025.11.13 12:15–15:00
Államháztartási Számvitel 12 2025.11.26. 08:30–15:00 Szekszárd Horváth Gábor
2025.11.27. 08:30–12:00
Adó 4 2025.11.27 12:15–15:00
Államháztartási Számvitel 12 2025.10.01. 08:30–15:00 Székesfehérvár Horváth Gábor; Pásztor Józsefné
2025.10.02. 08:30–12:00
Adó 4 2025.10.02 12:15–15:00
Államháztartási Számvitel 12 2025.09.29. 08:30–15:00 Szarvas Benkovics Ilona; Dr. Báthory Ildikó Emőke
2025.09.30. 08:30–12:00
Adó 4 2025.09.30. 12:15–15:00

A képzés általános leírása

A „Logisztika élesben – Megoldások valós helyzetekre” képzés célja, hogy a résztvevők átfogó és gyakorlati tudást szerezzenek a modern logisztikai folyamatokról, a raktármenedzsment, szállítmányozás, fuvarszervezés, valamint a lean szemléletű folyamatfejlesztés területén. Konkrét esettanulmányok, digitális eszközök (Excel, ERP rendszerek) és gyakorlati feladatok segítségével sajátítják el, hogyan lehet hatékonyan tervezni, szervezni és optimalizálni a logisztikai folyamatokat, miközben figyelmet fordítanak a fenntarthatóságra és az ESG-szempontokra is. A képzés célja, hogy a résztvevők képessé váljanak valós problémák felismerésére és megoldására, így versenyképes, naprakész szakmai tudással és gyakorlati készségekkel tudják támogatni munkahelyük logisztikai folyamatait.

Logisztikai, szállítmányozási és raktározási területen dolgozó szakemberek, valamint pályakezdő vagy gyakorlattal rendelkező raktári munkatársak és adminisztrátorok.

Emellett ajánlott KKV-k és nagyvállalatok logisztikai részlegeinek munkatársai, illetve mindazok számára, akik korszerű digitális logisztikai megoldásokat és folyamatoptimalizálási ismereteket kívánnak elsajátítani.

Szállítmányozás és fuvarszervezés

A tananyagegység célja, hogy a résztvevők elsajátítsák a nemzetközi szállítmányozás alapvető szabályait és dokumentációját, valamint a kockázatok és reklamációk kezelésének gyakorlati lépéseit. A program bemutatja a korszerű logisztikai megközelítéseket és eszközöket, különös tekintettel a fenntarthatósági szempontokra, az ERP rendszerek gyakorlati alkalmazására, valamint a Lean logisztika módszertanára. Célunk a szemléletformálás és a gyakorlatban is jól hasznosítható készségek kialakítása.

Képzés részletes tartalma, témakörei

Útvonaltervezés és fuvarozási módok

  • Fuvarozási módok összehasonlítása és kiválasztási szempontok
  • Útvonaltervezési technikák és optimalizálási lehetőségek

Nemzetközi szállítmányozási feltételek (Incoterms)

  • Az Incoterms szabályok áttekintése
  • Gyakorlati alkalmazás különböző fuvarozási helyzetekben

Fuvarozási dokumentumok kezelése

  • Alapvető dokumentumtípusok és szerepük
  • Dokumentumok kitöltése és ellenőrzési szempontok

Kockázatkezelés és problémamegoldás

  • Szállítási kockázatok azonosítása és minimalizálása
  • Reklamációk kezelése és gyakorlati megoldások

Táblázatkezelési technikák haladó szinten

  • Strukturált táblázatok létrehozása és használata
  • Cellahivatkozások: abszolút, relatív, vegyes
  • Nevesített tartományok
  • Speciális beillesztési lehetőségek
  • Adatellenőrzés, listák és adatbeviteli szabályok

Haladó függvényhasználat I. – Logikai és keresési függvények

  • IF, IFS, AND, OR, NOT logikai függvények
  • IFERROR, IFNA hibakezelési függvények
  • Keresési függvények
  • Gyakorlati példák komplex feltételekkel

Haladó függvényhasználat II. – Szöveg, dátum és tömbfüggvények

  • Szövegkezelés
  • Dátum- és időfüggvények
  • Dinamikus tömbfüggvények
  • Gyakorlati példák: riportok építése dinamikus képletekkel

Kimutatások (Pivot Table) és adatelemzés

  • Kimutatás létrehozása, szerkesztése
  • Kimutatások frissítése, adatok szűrése, csoportosítása
  • Számított mezők és számított tételek
  • Összetett szűrők, szeletelők és idővonalak
  • Kimutatás-alapú diagramok
  • Adatok összekapcsolása több táblából

Haladó adatkezelés és Power Query alapok

  • Power Query bevezetés: adatok importálása és tisztítása
  • Adattisztítás: eltávolítás, szűrés, egyesítés, transzformáció
  • Táblák és lekérdezések összekapcsolása
  • Gyakorlati példák: több fájlból automatikus riport készítése
  • Power Query trükkök: pivot/unpivot műveletek

Adatvizualizáció Excelben – Dinamikus grafikonok

  • Diagramok fejlett testreszabása
  • Kombinált diagramok (pl. oszlop + vonal)
  • Dinamikus diagramok készítése adattartományokkal
  • Mini diagramok (Sparkline-ok)
  • Feltételes formázás grafikonokkal kombinálva
  • Hőtérképek és adatvizualizációs ötletek

Automatizálás alapok: Makrók rögzítése

  • Mi az a makró, mikor érdemes használni?
  • Makrók rögzítése egyszerű feladatokhoz
  • Makrók futtatása és szerkesztése
  • Makróbiztonság, fájlformátumok (xlsm)
  • Gyakorlati példák: napi riportautomatizálás egyszerű makróval

Logisztikai folyamatok és raktármenedzsment

A tananyagegység célja, hogy a résztvevők megismerjék és gyakorolják a raktári és logisztikai folyamatok elemzését, a tipikus hibák és veszteségpontok azonosítását, valamint a készletezési és raktárkezelési modellek hatékony alkalmazását.

Logisztikai és raktári folyamatok áttekintése
  • Folyamatábrák készítése és elemzése
  • Áru beérkeztetése, átvétele és raktározási módok
Hibák és veszteségpontok azonosítása
  • Tipikus hibák és veszteségpontok bemutatása
  • Elemzési módszerek és gyakorlati példák
  • Esettanulmány: raktári vagy szállítmányozási folyamat vizsgálata
Készletezési modellek és alkalmazásuk
  • Alapmodellek: FIFO, LIFO, JIT
  • Működési sajátosságok és buktatók
  • Digitális készletnyilvántartás lehetőségei
Raktárkialakítás és belső logisztika
  • Raktárkialakítás alapelvei
  • Belső anyagáramlás és folyamatok szervezése
  • Optimalizálási lehetőségek

Optimalizálás és aktuális kérdések

A résztvevők megismerik a korszerű logisztikai megközelítéseket és eszközöket, különös tekintettel a fenntarthatósági szempontokra, az ERP rendszerek gyakorlati alkalmazására és a Lean logisztika módszertanára.

Fenntarthatóság, környezettudatos logisztika és ESG
  • A fenntarthatóság alapfogalmai és a logisztika szerepe
  • Környezettudatos logisztikai megoldások
  • Fenntartható beszerzés és ellátási lánc
  • ESG alapjai (Environmental – Social – Governance) és alkalmazás a logisztikai szektorban
  • Esettanulmányok és gyakorlati feladatok
ERP rendszerek a logisztikában
  • ERP rendszerek működésének áttekintése (pl. SAP, Navision)
  • Gyakorlati példák: rendelés rögzítése, szállítólevél készítése, leltár kezelése
Lean logisztika és folyamatszemlélet
  • A veszteségek felismerése a napi gyakorlatban
  • 5S és Kaizen alapelvek alkalmazása
  • Esettanulmány: saját munkahelyi folyamat Lean szemléletű elemzése, valós probléma megoldása

A képzés során megszerezhető kompetenciák

  • Raktári és szállítmányozási folyamatok ábrázolása, hibák és veszteségek azonosítása; készletezési modellek (FIFO, LIFO, JIT) alkalmazása
  • Incoterms szabályok helyes alkalmazása; fuvarozási dokumentumok szakszerű kitöltése; kockázatok és reklamációk kezelése
  • ERP rendszerek (pl. SAP, Navision) alapfunkcióinak magabiztos használata; haladó Excel technikák (Pivot, adatelemzés) alkalmazása
  • Veszteségek felismerése a napi munkában; 5S és Kaizen bevezetése; csoportmunkában valós logisztikai problémák megoldása
A képzésről, a képzés egyes tananyagegységeinek elvégzéséről szóló igazolás kiadásának feltételei

A képzés négy tananyagegységből áll, melyek sikeres teljesítéséről automatikusan nem kerül kiadásra külön dokumentum; ezt a tanúsítvány igazolja. Külön írásbeli kérés esetén, a kapcsolódó feltételek (megengedett hiányzásra vonatkozó feltételek, fizetési kötelezettség) teljesülése esetén a tananyagegység elvégzéséről igazolás kiállításra kerül.

A képzés elvégzéséről szóló igazolás (tanúsítvány) kiadásának feltételei
  • a képzésben résztvevő hiányzása nem haladja meg a képzési programban meghatározott óraszámot,
  • a projektfeladat legalább 60%-os teljesítése,
  • a fizetési kötelezettség teljesítése.

A képzési programba való bekapcsolódás feltételei

Végzettség: nem szükséges
Szakmai képzettség: nem szükséges
Egészségügyi alkalmasság: nem szükséges
Előzetes elvárt ismeret(ek): nem szükséges
Egyéb feltétel(ek): 16. életév betöltése

A Perfekt csapata
szakértelem

Rólunk

Elkötelezettek vagyunk, hogy a legmagasabb színvonalú képzéseket kínáljuk mindenkinek, aki tudását és készségeit szeretné fejleszteni. Oktatóink mélyreható tapasztalata, szakértelme és szenvedélye teszi a Perfektet igazán különlegessé és minden nálunk tanuló számára elérhetővé a magas színvonalú oktatást és a szakmai fejlődést.

Miért a Perfekt a legjobb választás?

Missziónk, hogy inspiráljuk és támogassuk az embereket életük minden szakaszában és sokéves tapasztalatunkat innovatív oktatási módszereinkkel ötvözve elősegítsük a folyamatos fejlődést. Kötelezettségünk, hogy az oktatás erejével és innovatív, személyre szabott képzési megoldásainkkal hozzájáruljunk a társadalom fejlődéséhez. Ha képzés akkor Perfekt, mert a tudás a legjobb befektetés!
Erős szakmai háttér, felkészült oktatók
Élő online konzultációk
E-learning tananyagok
Nincsenek rejtett költségek
Segítőkész, felkészült ügyfélszolgálat
Visszanézhető konzultációs videók
Záróvizsgák elérhetősége
Online tanulói közösség

Rólunk mondták

A szegedi Perfekttel voltam kapcsolatban, nagyon alkalmazkodóak voltak és segítőkészek, mindent megadtak a megfelelő felkészüléshez.
Szekszárdi Perfekttel voltam kapcsolatban. Csak pozitívat tudok róluk mondani. 🙂
Bátran ajánlom mindenkinek, akinek magas szintű szakmai tudásra van szüksége, profi oktatóktól!
Köszönöm a sok segítséget! Ajánlom mindenkinek a Budapesti irodát. Sokat segítettek nekem. 🙂 Üdv, Botond

Spórolj akár 500 000 Ft-ot és 1,5 évet!

Jelentkezz június 30-ig Vállalkozási Mérlegképes Könyvelő képzésünkre a kedvező feltételekért!

2024 júliustól hatósági képzéssé alakulnak a könyvelő képzések, ami jelentős szigorításokkal és ár- valamint időtartam növekedéssel jár.