Karrier
Csatlakozz bővülő csapatunkhoz KÉPZÉSI REFERENS munkakörbe
Amiben számítanánk rád:
- Képzésekkel kapcsolatos teljes körű dokumentáció előkészítése, vezetése,
- Képzések és tananyagegység-záró vizsgák szervezése,
- Felnőttképzési tevékenységhez kapcsolódó adatszolgáltatás,
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel és partnerekkel szóban, valamint írásban.
Te vagy az ideális jelölt, ha:
- Minimum 2 éves képzésszervezési tapasztalattal bírsz,
- Jó problémamegoldó-, kommunikációs- és szervezőkészséggel rendelkezel,
- Önállóan és csapatban is tudsz precízen, felelősségteljesen és hatékonyan dolgozni,
- Felhasználói szintű MS Office ismeretekkel rendelkezel,
- Érettségi alapkövetelmény, a felsőfokú végzettség előnyt jelent.
Mit kínálunk?
- Teljes munkaidős munkaviszonyt,
- Fejlődési lehetőséget,
- Céges telefont, laptopot,
- Fiatalos, lendületes, támogató csapatot.
Próbaidő alatt a munkavégzés helye budapesti székhelyünk, azt követően a munkavégzés hibrid formában történik.
Céginformáció
A Perfekt Zrt. több évtizedes gyakorlattal rendelkezik a felnőttképzés, különösen a pénzügyi és gazdasági képzések, ipari képzések, valamint a szakkönyvkiadás területén. A megújult Perfekt élő, online képzéseket hoz létre a mai modern kor követelményeinek megfelelően.
Célunk, hogy minél több résztvevő számára, minél szélesebb körű és magas színvonalú oktatást, gyakorlati tudást biztosítsunk!
Érdekel a lehetőség?
Ne habozz, jelentkezz most! Küldd el magyar nyelvű önéletrajzodat bruttó bérigényed megjelölésével info@perfekt.hu e-mail címre.
Légy tagja egy sikerorientált csapatnak, ahol a közös célok elérése mellett jó hangulatban telik a munkaidő. Várjuk jelentkezésedet!
Ez a pozíció neked szól, ha érdekelnek a következő feladatok:
- Projekt és vállalati kontrolling feladatok támogatása
- Közreműködés a vállalati informatikai rendszerekben történő adminisztrációban, ezek fejlesztésében
- Vezetői és tulajdonosi adatszolgáltatások elkészítésének támogatása
- Együttműködés gazdasági és oktatásszakmai szakterületekkel
- Döntéstámogató anyagok, prezentációk előkészítése
- Részvétel teljesítésigazolások kiállításában, bejövő számlák ellenőrzésében
- Gazdasági és operatív vezérigazgató-helyettes munkájának támogatása
Te vagy az ideális jelölt, ha:
- Tanulmányaid gazdasági területen vannak folyamatban
- Heti 20 – 30 munkaórát tudsz vállalni rugalmas beosztásban
- Precizitás, alaposság, jó kommunikációs és együttműködési készség jellemez
- Magabiztos felhasználói szintű MS Office ismeretekkel rendelkezel
Előnyt jelent:
- A magabiztos fellépés, kiváló kommunikációs készség
- Megoldásorientált, proaktív és rugalmas hozzáállás
- Problémamegoldó szemlélet, megbízható, pontos munkavégzés
- Igény és képesség az egyéni és csapatmunkára egyaránt
- Angol nyelvismeret
Amit kínálunk:
- Gyakornok kollégáink munkáját versenyképes gyakornoki bérrel és juttatásokkal köszönjük meg
- Cégünk a Gellérthegy tetején elhelyezkedő új irodával, igényes munkakörnyezettel vár
- Támogatjuk a részleges home office lehetőségét
- Biztosítjuk az irodai teát, kávét és a pozitív, támogató munkakörnyezetet
Csatlakozz dinamikus értékesítői csapatunkhoz!
Mi lesz a feladatod Telefonos értékesítési szakértőként?
- Új és meglévő ügyfelek felkeresése telefonon keresztül, adatbázis alapján – nem hideghívások, már kvalifikált leadekkel fogsz dolgozni
- Képzések kiajánlása és prezentálása, felmerülő kérdések megválaszolása, szerződéskötési folyamat segítése.
- Ügyfélkör dinamikus bővítése és az értékesítési célok elérése.
- Utánkövetés, kapcsolattartás és hosszú távú ügyfélkapcsolatok építése.
- Kapcsolódó adminisztratív feladatok.
Te vagy az ideális jelölt, ha:
- 1-2 éves magabiztos telefonos vagy személyes értékesítői tapasztalattal bírsz.
- Magabiztos fellépéssel és kiváló kommunikációs készséggel rendelkezel.
- Megoldásorientált, proaktív és rugalmas hozzáállásoddal segíted az ügyfeleket.
- Hatékony kifogáskezelés és céltudatosság jellemez.
- Nyitott vagy az új ismeretek és kihívások felvételére.
- Felhasználói szintű MS Office ismeretekkel rendelkezel.
- Érettségi alapkövetelmény, a felsőfokú végzettség előnyt jelent.
Mit kínálunk?
- Versenyképes jövedelem: Alapbér + vonzó jutalékrendszer (nettó 200 000 Ft + akár többszörös jutalék).
- Többségében home office, rendszeres személyes megbeszélések (várhatóan hetente egyszer) Székesfehérváron vagy Budapesten. Teljes munkaidős munkaviszony
- Közösség: Ha mégis irodából dolgoznál, Székesfehérvár központjában szuper csapattal várunk, akikkel együtt nem csak dolgozni, de nevetni is jó!
- Fejlődési lehetőségek: Folyamatos szakmai képzések és előrelépési lehetőség.
Céginformáció:
A Perfekt Zrt. több évtizedes gyakorlattal rendelkezik a felnőttképzés, különösen a pénzügyi-, és gazdasági képzések, ipari képzések, valamint a szakkönyvkiadás területén. A megújult Perfekt élő, online képzéseket hoz létre a mai modern kor követelményeinek megfelelően.
Célunk, hogy minél több résztvevő számára, minél szélesebb körű és magas színvonalú szakmai oktatást, gyakorlati tudást biztosítsunk!
Érdekel a lehetőség?
Ne habozz, jelentkezz most! Küldd el magyar nyelvű önéletrajzodat a következő e-mail címre: info@perfekt.huLégy tagja egy sikerorientált csapatnak, ahol a közös célok elérése mellett jó hangulatban telik a munkaidő. Várjuk jelentkezésedet!