Panaszkezelés
Tisztelt Partnerünk!
A Perfekt Zrt. minden partnere számára együttműködést kínál, melynek keretében véleményükkel, észrevételeikkel, fejlesztő-javító ötleteikkel segíthetik munkánkat. Célunk, hogy ügyfeleink bevonásával fejlesszük rendszerünket a legmagasabb szintű szolgáltatás és maximális partneri elégedettség elérésének érdekében.
Intézményünk teljes megyei hálózatára kiterjesztett minőségirányítási rendszert működtet, különös hangsúlyt fektetve ügyfeleink elégedettségére és a panaszkezelésre. Az alábbi tájékoztató segít Önnek eligazodni a panaszkezelés folyamatában.
Ügyfeleinktől szóban és írásban (e-mail, levél) érkezhetnek észrevételek, panaszok. A szóban beérkezett és azonnal rendezett panaszokat nem szükséges írásban rögzíteni. Amennyiben a panasz rendezése azonnal nem oldható meg, akkor azt munkatársaink írásban rögzítik. Az írásban beérkezett panaszokról munkatársaink tájékoztatják az érintett szervezeti egység vezetőjét. A panaszt felvevő munkatársunk az érintett szakmai egység vezetőjével együttműködve helyesbítő tevékenységet folytat le, a panasszal kapcsolatos intézkedéseket és annak lezárását írásban rögzítjük, a panaszt tevő ügyfelet írásban értesítjük az intézkedésről.
A munkatársaink által kezelt panaszokat a belső auditok alkalmával áttekintjük. A minőségirányítási vezető az éves vezetőségi átvizsgálás előtt a képzési központokba beérkezett és kezelt panaszokat összegyűjti. A vezetőségi átvizsgálás keretében a panaszokat áttekintjük és elemezzük, ennek eredményét pedig felhasználjuk tevékenységünk fejlesztésében.
Amennyiben Önnek észrevétele van szolgáltatásunk minőségével kapcsolatban, kérem, haladéktalanul jelezze azt munkatársunknak, hogy a lehető legrövidebb időn belül megoldást találjunk és bizalmát visszanyerve folytathassuk közös munkánkat.
Budapest, 2023. február 27.
Szentesi Péter
vezérigazgató