Panaszkezelés

Panaszkezelés

Tisztelt Partnerünk!

A Perfekt Zrt. minden partnere számára együttműködést kínál, melynek keretében véleményükkel, észrevételeikkel, fejlesztő-javító ötleteikkel segíthetik munkánkat. Célunk, hogy ügyfeleink bevonásával fejlesszük rendszerünket a legmagasabb szintű szolgáltatás és maximális partneri elégedettség elérésének érdekében.

Intézményünk teljes megyei hálózatára kiterjesztett minőségirányítási rendszert működtet, különös hangsúlyt fektetve ügyfeleink elégedettségére és a panaszkezelésre. Az alábbi tájékoztató segít Önnek eligazodni a panaszkezelés folyamatában.

Ügyfeleinktől szóban és írásban (e-mail, levél) érkezhetnek észrevételek, panaszok. A szóban beérkezett és azonnal rendezett panaszokat nem szükséges írásban rögzíteni. Amennyiben a panasz rendezése azonnal nem oldható meg, akkor azt munkatársaink írásban rögzítik. Az írásban beérkezett panaszokról munkatársaink tájékoztatják az érintett szervezeti egység vezetőjét. A panaszt felvevő munkatársunk az érintett szakmai egység vezetőjével együttműködve helyesbítő tevékenységet folytat le, a panasszal kapcsolatos intézkedéseket és annak lezárását írásban rögzítjük, a panaszt tevő ügyfelet írásban értesítjük az intézkedésről.

A munkatársaink által kezelt panaszokat a belső auditok alkalmával áttekintjük. A minőségirányítási vezető az éves vezetőségi átvizsgálás előtt a képzési központokba beérkezett és kezelt panaszokat összegyűjti. A vezetőségi átvizsgálás keretében a panaszokat áttekintjük és elemezzük, ennek eredményét pedig felhasználjuk tevékenységünk fejlesztésében.

Amennyiben Önnek észrevétele van szolgáltatásunk minőségével kapcsolatban, kérem, haladéktalanul jelezze azt munkatársunknak, hogy a lehető legrövidebb időn belül megoldást találjunk és bizalmát visszanyerve folytathassuk közös munkánkat.

Budapest, 2023. február 27.

Szentesi Péter
vezérigazgató

Hírlevél feliratkozás

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy első kézből kapja meg exkluzív ajánlatainkat, információinkat, egyenesen az Ön postaládájába.