Sok vállalkozás számára nem nyilvánvaló, hogy a létrehozott, értékesített termékében,
szolgáltatásában hol bújnak meg valódi, egyedi értékek. Ez két szinten is kárt, de legalábbis kiesett
bevételt, versenyhátrányt okozhat – vagy épp, hogy versenyelőnyt és komoly profitot, ha
megfelelően sáfárkodik ezzel a cég.
Tréningünk segít átlátni, hogy melyik munkafázisokba, folyamat-részekbe érdemes befektetni, mert
minden forint megtérül, és melyek azok, amiken keresztül csak folyik el a pénz. Bemutatjuk, hogy ha
túl tud a cég lépni a termék-szemléleten, és sajátos, különleges tudásban, leglényegesebb hozzáadott értékekben tud gondolkodni, az gyorsan kinyithatja a fejlesztések, innováció ablakát, hatással lehet az árpolitikára, és komoly versenyelőnyt jelenthet. A cég értékeinek tudatosítása révén ráadásul javul a döntések minősége.
Kinek ajánljuk?
- Folyamatosan fejlődő vállalkozások számára.
- Vezetői generációváltást átélő szervezetek számára.
- Vállalati struktúra és -kultúra váltáson átmenő szervezetek számára.
Várható eredmények:
- Egységes, vállalati értékrendszer megfogalmazása.
- Értékek priorizálása.
- Dolgozói szinten a közös értékek kommunikációs utak kiépítésének támogatása.
- Visszacsatolási utak megállapítása.
További információ és ajánlatkérés: ajanlat@perfekt.hu